09
Feb
08

aku

“we will either find a way, or make one” 

i still stand with my strong point from yesterday’s blog. THIS IS THE MOST DULLEST WEEKEND EVER!

Well, kind feel like writing something which would be a little out of the norm for me.

aku
duduk di tepian taman di rumah
dengan minda yang buntu
tidak mengetahui apa yang perlu difikirkan
tentang diriku yang semakin menghilang
di dalam dunia ini
aku
tidak faham erti kedinginan yang menimpa
terdesak
mencari objek untuk membunuh perasaan ini
masih tidak berkesudahan lagi
masih buntu
aku
sudah letih dengan semua ini
sudah jemu dengan penulisan drama
yang masih berulang tanpa henti
yang masih tiada pengakhiran
masih menanti
sudahla tu..kata minda
tapi hati tak mengikut jua
masih berbelah bagi
nak ikut yang mana
hati? minda? atau jiwa?
Ah! membuatku keliru
Bila lagi perasaan ini akan berlalu
Badan sudah penat menunggu.
img_0107.jpg
picture taken : zoo negara, the hyena’s cage with canon ixus 50
0 Responses to “aku”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

